Γιατί είναι σημαντικό να επιλέγονται τα keywords, τα κείμενα και τα banners από ειδικούς;
Μια καμπάνια βασίζεται κυρίως σε keywords, σε κείμενα και σε διαφημιστικά banner τα οποία προβάλλονται στο κοινό. Η επιλογή των keywords πρέπει να γίνεται με βάση τον ανταγωνισμό, την ευκολία αναζήτησης και το budget της διαφήμισης. Τα κείμενα οφείλουν να ακολουθούν συγκεκριμένους κανόνες αναγνωσιμότητας και τα banner να σχεδιάζονται σύμφωνα με τις επιτυχημένες τεχνικές προβολής. Βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google με τον σωστό τρόπο και μετατρέψτε τους επισκέπτες σας σε πραγματικούς πελάτες.