Γιατί είναι σημαντικό να επιλέγονται τα σωστά χαρακτηριστικά του κοινού από ειδικούς;
Κάθε διαφημιστική καμπάνια βασίζεται στα χαρακτηριστικά του κοινού, όπως η χώρα, η πόλη, η ηλικία, το φύλο, οι ώρες. Όταν τα χαρακτηριστικά αυτά δεν ρυθμίζονται σωστά, η διαφήμιση δεν έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Τα στατιστικά δεν είναι το ίδιο εντυπωσιακά και ενδεχομένως να μην υπάρχουν καθόλου επιτυχημένα αποτελέσματα. Δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε λεφτά να ξοδεύονται ανούσια σε προώθηση γυναικείων προϊόντων που εμφανίζονται σε ανδρικούς λογαριασμούς Instagram και Facebook ή τοπικές επιχειρήσεις να διαφημίζονται σε αναζητήσεις με τοποθεσία σε άλλη περιοχή της πόλης.