Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί μια επέκταση της επιχείρησης σας. Το ίδιο συμβαίνει και με μια ιστοσελίδα, όμως στα e-shop, το κέρδος για την επιχείρηση είναι πολύ μεγαλύτερο. Ο ψηφιακός κόσμος προσφέρει κάποια πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως οι αυξημένες δυνατότητες και το χαμηλό κόστος. Εάν αναρωτιέστε για ποιο λόγο όλες αυτές οι εταιρείες που επέλεξαν να επενδύσουν από νωρίς στο διαδίκτυο, είναι πλέον απόλυτα επιτυχημένες, σας έχουμε τους λόγους.
Μείωση εξόδων στο ελάχιστο
Εφόσον το e-shop αποτελεί προέκταση της επιχείρησης, ας υποθέσουμε ότι ο όγκος πωλήσεων είναι ίδιος με το φυσικό κατάστημα (που πολύ πιθανό στο e-shop να είναι μεγαλύτερος αλλά για το παράδειγμα μας αρκεί). Τότε μπορούμε πολύ εύκολα να κάνουμε μερικές συγκρίσεις ως προς τα κόστη που απαιτούνται για την λειτουργία τους:
- Το e-shop σε αντίθεση με ένα υπέρογκο ενοίκιο για το φυσικό κατάστημα, χρειάζεται μόνο φιλοξενία η οποία ξεκινά από μόλις 15€/μήνα για απλά e-shop.
- Σε αντίθεση με τα έξοδα ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ, κτλ.), τα οποία είναι επίσης υπέρογκα για ένα φυσικό κατάστημα, το e-shop χρειάζεται συντήρηση και αναβάθμιση ελάχιστες φορές τον χρόνο. Τις περισσότερες περιπτώσεις, οι εργασίες αυτές διαρκούν ελάχιστες ώρες (με αντίστοιχα μικρό κόστος).
- Λοιπά έξοδα καταστήματος, τα οποία θα υπάρξουν σίγουρα. Από μια τεχνική επιδιόρθωση στο κτίριο, μέχρι και τον εξοπλισμό, τα ενδεχόμενα απαραίτητα έξοδα είναι αμέτρητα. Αυτά τα ζητήματα ευτυχώς, δεν υπάρχουν στον ψηφιακό κόσμο.
Εξυπηρέτηση σε κάθε μέρος, κάθε ώρα
- Δεν υπάρχουν περιορισμοί για την εξυπηρέτηση των πελατών σας, όσο αφορά την τοποθεσία. Οι πελάτες σας μπορούν να εξερευνήσουν με την ησυχία τους τον κατάλογο σας από όπου και αν βρίσκονται.
- Ο κατάλογος σας είναι διαθέσιμος 24/7, με κάθε διαθέσιμο τρόπο πληρωμής και παραλαβής/αποστολής προϊόντων, ενώ οι πελάτες δεν θα χρειαστεί να περιμένουν ποτέ στην ουρά.
Ελαχιστοποίηση φόρτου εργασίας
- Οι διαθέσιμοι εργαζόμενοι και οι εργατικές ώρες που απαιτούνται για την ομαλή λειτουργία ενός φυσικού καταστήματος είναι πολύ λιγότερες από αυτές που χρειάζεται η διαχείριση ενός e-shop.
- Είναι εύκολο είτε να εκπαιδευτούν οι ήδη υπάρχοντες εργαζόμενοι στην χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος, ενώ μπορεί να γίνει ειδικός σχεδιασμός που βολεύει στην εξοικονόμηση χρόνου. Για παράδειγμα εάν παρατηρηθεί κάποια ερώτηση που γίνεται συχνά στο κατάστημα ή τηλεφωνικώς, θα προστεθεί απάντηση σε περίοπτα σημεία του e-shop για ενημέρωση των πελατών.
Αμέτρητες δυνατότητες διαφήμισης
- Ό,τι και να αναφέρουμε σε αυτή την ενότητα, είναι λίγο. Το διαδίκτυο είναι το μοναδικό μέσο που παρέχει απεριόριστες δυνατότητες διαφήμισης, και μάλιστα με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Για την ακρίβεια είναι τόσο αποτελεσματικός, που δεν πληρώνουμε εάν δεν έχουμε επισκέπτες.
- Το κόστος διαφήμισης δεν έχει απολύτως κανένα περιορισμό και μπορεί να ξεκινά από 1€/ημέρα, ενώ σταματά όποτε όποτε το αποφασίσετε εσείς, με το πάτημα ενός κουμπιού.
Μηχανοργάνωση και εταιρική εικόνα
- Η έγκυρη ενημέρωση, η καταγραφή στατιστικών και η βελτιστοποίηση της διαδικασίας πώλησης είναι κάτι που αναμφίβολα ωφελεί κάθε επιχείρηση. Με την χρήση ενός σύγχρονου και ολοκληρωμένου e-shop, όλα τα παραπάνω διευκολύνονται.
- Στις μέρες μας, κάθε επιχείρηση που θέλει να παρέχει ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση τους πελάτες της πρέπει να διατηρεί ένα εύχρηστο και μοντέρνο website. Ο ανταγωνισμός εξελίσσεται σε κάθε κλάδο, ενώ παράλληλα εξελίσσονται και οι πελάτες, οι οποίοι συνήθως θα ερευνήσουν πρώτα στο διαδίκτυο για οποιαδήποτε αγορά σκοπεύουν να κάνουν.
Ασφάλεια και καταγραφή συναλλαγών
- Η ασφάλεια των πληρωμών είναι εγγυημένη, καθώς τα χρήματα μπαίνουν πάντα στον εταιρικό λογαριασμό, είτε απευθείας εάν γίνει η αγορά με κάρτα, είτε μέσω της υπηρεσίας Courier εάν γίνει αγορά με αντικαταβολή.
- Έχετε λεπτομερή εικόνα των εσόδων-εξόδων του ηλεκτρονικού καταστήματος, κάθε στιγμή, ακόμα και από το κινητό σας.